Administratieve ondersteuning

op maat van jouw bedrijf
Finance
  • Facturen opmaken en verzenden
  • Debiteurenbeheer (opvolging betaling van klanten + reminders uitsturen)
  • Ingeven van leveranciersfacturen
  • Betalingen uitvoeren
  • Dossier voorbereiden voor boekhouder
meer
Office management
  • Inkomende telefoongesprekken behandelen
  • Mailbox(en) beheren
  • Bestellingen plaatsen
  • Agenda beheren
  • Managementrapportages opmaken
  • Fysieke correspondentie afhandelen
  • Presentaties voorbereiden
  • Projecten ondersteunen
  • Contacten beheren en actualiseren
  • Verzekeringen opvolgen
  • Beheer wagenpark
  • Zakenreizen plannen en organiseren
  • (Business) events organiseren
  • Documenten opmaken
meer
Sales Support
  • Adresbestanden opmaken
  • Prospectie via telefoon/mail
  • Offertes opmaken, versturen en opvolgen
  • Klantencontacten onderhouden
  • Orders verwerken
  • Mailingacties opmaken en opvolgen
  • Helpdesk voor klanten
  • Klachtenbeheer
meer
Research
  • Producten en leveranciers zoeken
  • Organisatie webshop
  • Allerlei opzoekingswerk
meer
Human Resources
  • Algemene personeelsadministratie i.s.m. sociaal secretariaat
  • Uurroosters opmaken
  • Aanspreekpunt personeel
  • Ondersteuning bij nieuwe aanwervingen
meer

Onze Diensten

Wij bezitten allen diverse expertises, altijd gericht om jouw als ondernemer te ontlasten en kunnen veel uiteenlopende opdrachten afhandelen.  Denk aan office management, financiële administratie, HR, sales, marketing, research,…

Wij werken op maat en vooral gefocust op jouw doelstellingen. Heel belangrijk is dat we niet alleen ‘assistants’ zijn.
We denken actief mee als consultants om de groei van jouw bedrijf te bevorderen en dit via virtuele assistentie of support bij u op kantoor.

Om een idee te krijgen van de mogelijkheden hebben wij de meest voorkomende taken, die door onze klanten worden opgevraagd,
hier onderaan opgesomd.

Heb je nog specifieke vragen, neem dan zeker contact op met ons voor een gratis kennismakingsgesprek of bel ons +32 (0) 56 94 10 40.

Waarom kiezen voor OfficeCare?

alle voordelen op een rijtje
Deskundigheid

Verhoog de rendabiliteit door een optimale benutting van de aanwezige knowhow.

efficientiewinst

Dankzij onze administratieve hulp heeft u volledige focus op uw core business

administratieve hulp

Onze consultants geven jouw administratieve hulp om je eigen takenpakket te verlichten.

vereenvoudiging

  Wij stippelen samen met jouw een specifiek administratieproces uit en vereenvoudigen waar mogelijk is.

tijdsbesparing

Wil je meer tijd voor wat echt telt binnen jouw bedrijf? OfficeCare biedt jou de administratieve ondersteuning die je méér tijd geeft.

Breed netwerk

 Van boekhoudkundige ondersteuning, HR, debiteurenbeheer tot zakenreizen, onze administratieve ondersteuning omvat alle facetten van een goede office management.

Financieel voordeel

Onze experts bieden een efficiënte administratieve ondersteuning op flexibele freelance basis.

Open chat