FAQ

Algemeen

Wat is de beschikbaarheid van mijn personal assistant?

De werkdagen zijn maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00. Uiteraard kan hier in overleg tussen u als opdrachtgever en uw PA/business partner afspraken over worden gemaakt.

 Indien uw PA niet beschikbaar is wegens vakantie of ziekte worden uw werkzaamheden direct overgenomen door één van onze andere PA’s.
U wordt hier door ons over geïnformeerd.

Wat is jullie werkwijze?

Meer informatie over onze werkwijze kan u terugvinden op volgende pagina.

Welke dagen is OfficeCare gesloten?

Op de officiële feestdagen in België is OfficeCare gesloten.

Aanmelden als Personal Assistant?

Meer informatie kan u terugvinden op volgende pagina.

Abonnementen

Welk abonnement past het best bij me?

Iedere behoefte voor een PA is anders. Tijdens het kennismakingsgesprek spreken wij uw noden en behoeften door en voorzien wij u van een advies. U kunt ten alle tijden tussen de verschillende abonnementen wisselen. Dit gaat dan in per volgende abonnementsmaand.

Het gewenste aantal uren staat niet tussen de abonnementen, wat nu?

Wij maken standaard gebruik van 6 abonnementsvormen met betrekking tot de uren. Dit is de “betaal per uur” optie en 5 verschillende uren pakketten. Indien u specifieke wensen heeft, neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Hoelang zijn mijn ingekochte uren geldig?

De ingekochte uren zijn 30 dagen geldig. Ingekochte uren die nog niet werden opgenomen, kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand. Indien wij opmerken dat u niet aan ingekochte uren komt, zullen wij een meer passender pakket met u bespreken.

Kan een PA mijn mails beantwoorden?

Dit is een veel gevraagde optie binnen ons vakgebied en zeker mogelijk. Enige voorwaarde om dit te kunnen doen, is dat wij toegang moeten krijgen tot uw email account.

Kan een PA mijn agenda beheren?

Absoluut, dit is een taak die uitermate geschikt is om uit te besteden aan een PA. De beste manier om dit te delen is middels Online kalenders zoals bijvoorbeeld die van Google.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Wij werken via een automatische incasso. Zo hoeft u niet elke maand aan uw betaling te denken.
Ook kan er betaald worden via het betaalsysteem van Mollie met creditcard of online banking.
U kan te alle tijde uw automatische incasso of abonnement stopzetten via uw account.