Diensten

Your office, our care

Wij dragen zorg voor uw administratie

Onze Diensten

Wij bezitten allen diverse expertises, altijd gericht om jouw als ondernemer te ontlasten en kunnen veel uiteenlopende opdrachten afhandelen.  Denk aan office management, financiële administratie, HR, sales, marketing, research,…

Wij werken op maat en vooral gefocust op jouw doelstellingen. Heel belangrijk is dat we niet alleen ‘assistants’ zijn.
We denken actief mee als consultants om de groei van jouw bedrijf te bevorderen en dit via virtuele assistentie of support bij u op kantoor.

Om een idee te krijgen van de mogelijkheden hebben wij de meest voorkomende taken, die door onze klanten worden opgevraagd,
hier onderaan opgesomd.

Heb je nog specifieke vragen, neem dan zeker contact op met ons voor een gratis kennismakingsgesprek of bel ons +32 (0) 56 94 10 40.

Finance

– Facturen opmaken en verzenden

– Debiteurenbeheer (opvolging betaling van klanten +      reminders uitsturen)

– Ingeven van leveranciersfacturen

– Betalingen uitvoeren

– Dossier voorbereiden voor boekhouder

Office management

– Inkomende telefoongesprekken behandelen

– Mailbox(en) beheren

– Bestellingen plaatsen

– Agenda beheren

– Managementrapportages opmaken

– Fysieke correspondentie afhandelen

– Presentaties voorbereiden

– Projecten ondersteunen

– Contacten beheren en actualiseren

– Verzekeringen opvolgen

– Beheer wagenpark

– Zakenreizen plannen en organiseren

– (Business) events organiseren

– Documenten opmaken

Meer

Sales Support

– Adresbestanden opmaken

– Prospectie via telefoon/mail

– Offertes opmaken, versturen en opvolgen

– Klantencontacten onderhouden

– Orders verwerken

– Mailingacties opmaken en opvolgen

– Helpdesk voor klanten

– Klachtenbeheer

Meer

Research

– Producten en leveranciers zoeken

– Organisatie webshop

– Allerlei opzoekingswerk

Human Resources

– Algemene personeelsadministratie i.s.m. sociaal secretariaat

– Uurroosters opmaken

– Aanspreekpunt personeel

– Ondersteuning bij nieuwe aanwervingen